Vad jag publicerat v. 36 och intressanta länkar

Denna vecka skrev jag om två appar, en ny och en grym uppdatering dessutom fyllde Appleyra 1 år. Länkarna handlar om utvecklare på olika sätt.

Dispatch 3.0 för iOS »

dispatch-3.jpg

Dispatch är en kraftfull email klient för iOS som precis uppdaterades till version 3.0 och fick äntligen stöd för iPad.

Appleyra fyller 1 år »

appleyra-1ar.jpg

Nu har det gått 1 år sen jag startade Appleyra och tänkte därför blicka tillbaka på året som gått. Jag delar med mig av mitt första inlägg och mina mest populära inlägg.

Twitter Bookmarks för iPhone skapar genvägar till Twitter »

twitter-bookmarks.jpg

Hänger du mycket på Twitter kan Twitter Bookmarks underlätta och effektivisera ditt användande med snabba genvägar.


Intressanta länkar

inessential: Love

Yes, there are strategies for making a living, and nobody’s entitled to anything. But it’s also true that the economics of a thing may be generally favorable or generally unfavorable — and the iOS App Store is, to understate the case, generally unfavorable. Indies don’t have a fighting chance.

Developers are excited for Apple TV apps

“The biggest opportunity for app developers on the Apple TV is to take time away from TV programming or to cause TV programming to evolve into a software product

A Beginner’s Guide to App Store Pricing Tiers – MacStories

It might be common knowledge to developers, but some readers might not be aware that Apple only permits developers to sell apps at certain price points

Lämna en kommentar